Saturday, December 17, 2011

Special entry for my friends... Selamat Bertunang & Selamat Pengantin Baru!!

Kali ni entri nak story tentang kisah-kisah bahagia kawan-kawan ku yang dah bertunang dan berkahwin. Dukacitanya aku tak dapat hadir majlis dorang kerana ada beberapa kekangan yang tak dapat dielakkan. Aku mohon maaf sebab tak dapat hadir di hari bersejarah korang semua. So, aku abadikan kenangan majlis korang dalam blog aku ni. huhu.. Aku mohon izin share ya gambar-gambar korang..


10th December 2011 :: Pertunangan my ex-coursemate Yana.. With her beloved guy Ahmad Afiq..

 
12nd November 2011 :: Wedding of Izzati & Faizul Izwan.. Owner of Butik IzwanIzzati Pretty Collections..

 
26th November 2011 :: Wedding of Faiz-Photographer (Scream Faith) & Hazel Faith.. 

 
3rd December 2011 :: Wedding of my officemate Ameer with his beloved girl Putry Qyra...

11st December 2011 :: Wedding of my officemate Syahnaz with her beloved guy Hasanol Adili...


10th December 2011 :: Wedding of my ex-coursemate Azura with her beloved guy Nor Muhamad

3rd December 2011 :: Engagement of my ex-schoolmate Nurul Fahana with her beloved guy...

 
23rd October 2011 :: Engegement of my ex-coursemate Husna with her beloved guy Mohd Said (Both of them sama-sama study matriks with me dulu)

11st November 2011 :: Wedding of Shahirah Al-Shahab with her beloved guy Nasir.. (Aku & Shera pernah join bengkel make-up Studio Mediakreatif sama-sama)

19th November 2011 :: Wedding of Norazrina Neyna with her beloved guy Rosmaini Abd. Talib.. (Nina and me sama-sama menari untuk kelab ASKOPUTRA)

 
3rd December 2011 :: Wedding of my ex-coursemates + ex-officemate Hidayatun & Zaid...

and the last....

Only this wedding je yang aku sempat hadir bersama incik abang aku sebab pengantin lelakinya ex-officemate incik abang aku..

30th October 2011 :: Wedding of Shuk with his beloved girl Noora Idris... (Shuk & me sama-sama kolej matriks)

Untuk semua teman-teman di atas, ku ucapkan Selamat Berbahagia di samping insan yang tersayang selama-lamanya. Amin....=) Maaf sangat-sangat tak dapat hadir tapi tak bermakna aku lupakan korang. Harap entri dapat menggembirakan korang semua.. Doakan untuk aku juga ya.. Friends are forever...^_^



Cik Misya : Hujung-hujung tahun ni memang ramai buat majlis. Buat duitlah mak andam dan photographer. huhu..

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...