Saturday, December 31, 2011

Updated portfolio from KrulMATRIC Photography

Salam semua.. Ni aku update gambar-gambar terkini sempena Pencarian Duta KrulMATRIC 2011. Aku merupakan salah seorang finalis yang bertanding. Sebelum ni aku ada masukkan entri berkenaan assignment pertama pencarian ini. [sini] Pihak KrulMATRIC baru sahaja update gambar yang dorang shoot masa assigment tu. Thanks so much for fantastic photos from them. Ada banyak lagi gambar tapi aku just paparkan yang terbaik untuk korang semua. 




























Cik Misya : Bila dah selalu photoshoot, aku dah semakin pandai memberi idea kepada photog untuk dapatkan shoot yang menarik.:)

1 comment:

  1. buat portfolio modl nie just letak gamba je ea?

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...