Monday, November 23, 2020

Review Blog || Monolog Kak Mim

Salam. Blog kedua terpantas (Segmen 10 Blogger Terpantas by Misya) yang akan saya review hari ni adalah blog Monolog Kak Mim oleh Kak Mim. Tahniah juga kat Kak Mim disebabkan entry penyertaan beliau, Kak Mim menerima hadiah special dari saya. :)




Ok blog Kak Mim ni simple je tapi apa yang membuatkan pembaca tertarik nak jengah rasanya adalah gaya penulisan beliau yang santai dan terlihat keikhlasan beliau menulis tu dapat dirasai oleh pembaca macam saya. hehe. Yela, especially bila dah bergelar seorang ibu maka secara tak langsung kadang mempengaruhi juga gaya bahasa kita. Tu yang saya rasa nak bagi special gift lepas baca entry penyertaan beliau dalam segmen saya tu. The best thing no short form ya dalam tulisan Kak Mim yang buat saya suka nak baca. :)

Basically entry-entry beliau berkisar tentang her life. Simple, short and sweet. Haa gitu. hehe.. Orite, jemputlah ke blog beliau ya. TQ Kak Mim sudi join segmen saya. Nanti dah dapat hadiah share kat entry tau. hihihi.. Moga memberi manfaat buat Kak Mim.. Teruskan berblogging okeys!


Misya : Saya seorang ibu juga tapi rasa macam penulisan saya ganas. hahaha..

2 comments:

  1. Thank you Misya atas reviewnya... blog kakmim blog old style... gaya penulisan blogger awal millenium dulu... hihihi

    ReplyDelete
  2. Kakmim punya gaya penulisan memang santai saja

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...