Friday, November 20, 2020

Review Blog || Kasihku Amani by Sha Mohamed

Salam. Seperti yang dijanjikan dalam Segmen 10 Blogger Terpantas by Misya sebelum ini, 10 blogger pertama yang join akan di review oleh sis. So, today sis start dengan blogger pertama yang join iaitu blogger Kasihku Amani atau nama pemiliknya Sha Mohamed. Tahniah sebab jadi peserta No. 1! hehe..



Blog Kasihku Amani ni simple but nice. Seperti di header nya ada dinyatakan 'A blog about personal life experiences, sharing story, travel, food, recepies and hobby' memang isi kandungan blog pun begitu. Cuma rasanya hobby penulis membaca novel dan menonton movie melebihi dari segala-galanya maka entry-entry beliau banyak berkisar tentang sipnopsis novel dan filem. hehe. Sampai buat saya tertarik kat part bawah blog ada koleksi e-novel yang beliau pernah baca. Sampai saya pun jadi tertarik nak baca juga.


Overall this blog sangat informative untuk penggemar buku dan filem which boleh dapatkan info ringkas tentang content sesuatu buku or movie yang nak ditonton. Yang bagusnya boleh terapkan amalan budaya membaca di kalangan blogger. Membaca kan jambatan ilmu kan? Orite Sha, kipidap dan teruskan berkarya di blog anda ya! :)


Misya : Pernah gila baca novel suatu ketika dulu. 

9 comments:

  1. betul tu,baca buku ni banyak manfaat.hehehe

    ReplyDelete
  2. blog kak sha best sebab ada info buku dan cerita.. hee

    ReplyDelete
  3. kak sha memang sangat rajin update blog, dan peramah orangnya :)

    ReplyDelete
  4. Saya antara follower Kak Sha yang suka blog beliau disebabkan entri novel😁.

    ReplyDelete
  5. Terima kasih Misya.. Tq juga kawan-kawan..

    ReplyDelete
  6. Tahniah kak Sha.. And kak Sha memang suka baca buku hinggakan rasa jeles plak diri ini, hihihi.. gurau jea kak Sha..

    ReplyDelete
  7. blog kak sha mmg best and simple :)

    ReplyDelete
  8. wah kak sha! Dina pun suka baca blog dia

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...