Monday, February 3, 2020

Siapa 2 blogger bertuah akan di review?

Salam. Alhamdulillah Segmen Bloglisted 2020 by Misya telah pun melabuhkan tirai on 31st January 2020 yang lalu. Penyertaan agak memberangsangkan which almost 30 bloggers sudi luangkan masa participate in this segment. Really appreciate it. Automatically semua peserta telah saya bloglisted!  Siapakah mereka? Boleh refer SENARAI PESERTA. You all can check your link di senarai bloglisted sebelah kanan blog ni. ----->


Then saya janji nak pilih 2 blogger bertuah untuk saya review kan? Who are they? Jeng jeng jeng... Dengan menggunakan kuasa Uncle Random.Org, mereka adalah........



Congratulations to both of them! Yang tak terpilih jangan marah saya tau, tapi marahlah uncle random.org. hehe.. Ala suka-suka je ni. Jangan berkecil hati if tak berjaya. InsyaAllah next time if ada masa, saya wat lagi segment. Sokongan anda join segmen simple ni pun sangat-sangat berharga buat saya. Bcos still ada lagi rakan blogger yang sudi jengah blog saya ni. Almaklum since dah ada anak, saya agak terkekang dari segi masa nak update entry selalu. Apa-apa pun tunggu saya review 2 blogger gojes yang bertuah ni nanti... 


Misya : Blogging is a part of 'me time'.

11 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...