Monday, February 17, 2020

Ben Ashaari add my facebook!

Salam. Wow! When Malaysian Top Blogger add me as friend at facebook, tak nyempat tengok profile terus approve on the spot! hehe.. Siapa lagi if not Ben Ashaari. Since saya start blogging dah tahu this guy sangatlah famous. Follower and viewer dia non stop kot. Tu yang wat saya jadi lebih semangat nak blogging. But nak jadi seperti beliau tu jauh lagi perjalanan. Thank you Ben Ashaari for adding me in fb. Dah lama saya follow blog beliau. Entah bila dia nak follow saya balik. Wakaka.. Add dalam fb pun kira rasa bertuah la kot. Hehe..

Saya try wave beliau dalam fb messenger tanda appreciation, dia pun reply thank you. Terkejut juga blogger dah famous amos tapi tak sombong.  Dats why la beliau antara blogger yang disegani. Suka baca entry beliau yang sempoi and santai. Bukan setakat blogging, beliau ni dah macam retis pun ada. Selalu masuk magazine, TV plus jadi embassador macam-macam produk. Perghh! Moga terus maju jaya Ben Ashaari!



Misya : Jiran officemate saya rupanya dia ni.

4 comments:

  1. wow...semoga maju jaya ya...bina la network sebaik mungkin..

    ReplyDelete
  2. Wow... bestnya... semakin berisi semakin menunduk... sejak aktif berblogging ni.. Ben asahari antara blogger yang menjadi rujukan saya jugak😊

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...