Tuesday, February 18, 2020

Review blog Miss Mulan

Salam. Seperti dijanjikan, 2 blogger bertuah yang join segmen saya sebelum ni akan di review. Entry lanjut di SINI. So untuk entri ni saya nak review blogger Miss Mulan.


Kalau tengok header beliau tajuknya pun 'Dari Hati Miss Mulan' mestilah berkisar apa di dalam hati Miss Mulan. Betul tak? hehe saya main teka je. Actually blog Miss Mulan ni sempoi je. Agaknya Miss Mulan ni seorang yang berjiwa romantik dan lovely, so blog beliau banyak terisi dengan perkara berkaitan novel, telefilem dan drama yang ditayangkan di TV. Bukan sahaja drama Melayu, drama Korea pun ada. So buat peminat tegar drama-drama cinta, bolehlah jengah ke blog Miss Mulan. Banyak update terkini tentang online novel dan drama-drama TV yang meletop-letop ditayangkan. 

Dari segi susun atur, ok tiada masalah. Cuma pada pandangan saya if background putih, kena elakkan tulisan berwarna terang macam pink sebab tak nampak kontra dan sukar dibaca. Mungkin boleh gelapkan lagi pink nya kot. Tapi overall blog ni cute sebenarnya. Masuk je dah berbunga-bunga rasa. hehe. Apa-apa pun kipidap ya Miss Mulan. Ni just pendapat saya je tau. Lain blogger, lain view nya. Tq join segment saya and tahniah terpilih untuk di review. 



Misya : Tiada kaitan dengan kartun Mulan.

2 comments:

  1. Suka kadang-kadang Miss Mulan no dia kongsi tentang drama terbaru atau yang lama. ^^

    ReplyDelete
  2. a'ah kan miss mulan dan cartoon mulan ^_^

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...