Saturday, March 19, 2016

Zurin || Kanser otak sembuh 100%!!

"Alhamdulillah... Abang Mael baru dapat BERITA BAIK dari RSM Zurin yang telah sekian lama menderita dengan BRAIN TUMOR. Selepas beberapa bulan Zurin consume ELFAHEX dan DR XENIJI Elken, semalam selepas checking di hospital, Alhamdulillah, BLOOD TEST Zurin berada di tahap Normal... Ini bermakna, RSM Zurin BEBAS dari sebarang MASALAH selepas mengambil ELFAHEX & DR XENIJI Elken secara konsisten.. Dan 3 hospital telah mengesahkan supaya RSM Zurin meneruskan pengambilan product-product ELKEN..." 




PESAKIT KANSER & BRAIN TUMOR SEMBUH 100%!!!
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
"Alhamdulillah... Sesungguhnya Allah swt dengan KEKUASAAN DAN KEAGUNGANNYA menyediakan kita segala-galanya di bumi, di laut dan di langit dan tidaklah Dia memberi terus kedalam mulut kita, kerana Dia mahukan kita PERLU BERUSAHA, BERDOA & BERTAWAQAL...

Tahniah di atas usaha-usaha ZURIN, tanpa jemu mencari penawar, tanpa jemu BERDOA pada yang MAHA ESA dan menyerahkan segala ketentuan kepada yang MAHA PENCIPTA... Zurin telah mengambil PRODUK-PRODUK kami:

🔷
Air RO🔷
Dr Xeniji🔷
Kington🔷
Elfahex


Dan 3 hari lepas, doctor telah pun mengesahkan Zurin telah BEBAS 100% dari CANCER & BRAIN TUMOR!!!! Syukur Alhamdulillah...!!! Semoga Zurin bertambah segar, sihat dan bersemangat waja untuk menjalani kehidupan ini dan sama-sama berjuang di dalam bisnes ini untuk MENJAYAKAN DIRI DAN MENJAYAKAN RAKAN TAULAN. Kami sangat bangga dengan Zurin. Amin.. Amin.. Amin.. Ya Rabbal Alamin...." ABANG MAEL & KAK CODDY @PC92MC



Inilah kisah Kak Zurin, salah seorang rakan bisnes saya yang kini telah sembuh 100% daripada penyakit kanser dan tumor otak. Kali pertama saya jumpa beliau, tak sangka beliau seorang pesakit kanser tahap 4! Wajah dia tenang je tak nampak macam orang sakit tapi tiada siapa tahu beliau sedang bertarung melawan kanser yang paling ditakuti oleh sesiapa saja dan dikatakan tiada ubat yang mampu merawatnya.

Ini adalah foto saya jumpa beliau beberapa hari sebelum doktor mengesahkan kanser beliau 100% sembuh. Antara ayat yang dia sebut, "2 minggu akak tak leh bangun tapi akak konsisten ambil elfahex sekotak setiap hari tak miss. Akak percaya produk Elken akan bantu sembuhkan akak selain doa kepada Allah" Wow betapa kuatnya semangat Kak Zurin! Dan betapa yakinnya beliau dengan produk Elken. Yang paling penting beliau tak perlu bertarung melakukan rawatan kemoterapi atau terlantar di hospital sambil menanggung kos rawatan yang sangat mahal. Actually Kak Zurin bukan orang pertama yang sembuh kanser stage 4 selepas menggunakan produk Elken. Alhamdulillah ramai yang sembuh. Antara yang Kak Zurin amalkan adalah ambil RO water, Elfahex dan Dr. Xeniji.

Air RO 100% bebas dari sebarang pencemaran. Kalau anda makan suplemen/ubat bagus sekalipun tapi minum air sakit, takkan membantu apa-apa. Sebab 70% tubuh adalah air.  

Elfahex antara suplemen terbaru dari Elken. Untuk mereka yang telah sembuh kanser tapi takut kanser datang kembali, cubalah amalkan ELfahex ini. Saya memang syorkan sebab bekas pesakit kanser mempunyai keimunan yang rendah dan senang dijangkiti semula. So, ambil Elfahex ya!

Dr. Xeniji ni pun powerful untuk membantu merawat penyakit kronik seperti kencing manis dan kanser. Wanita mengandung pun sangat digalakkan. Jeli perisa pelbagai buah-buahan berry yang lazat ni diperam 3 tahun baru boleh dimakan! Betapa hebatnya produk ni.

Mana nak dapat? Boleh pm/wasap saya di 016-9561764. Kalau anda ada kenalan, saudara, ahli keluarga atau diri anda sendiri yang mengalami penyakit kronik seperti Zurin, ikhtiar la dengan produk Elken ni. Tak cuba tak tahu. Jangan biarkan mereka menderita tanpa anda berkongsi kebaikan produk-produk ni sebelum terlambat. Kita hanya mampu berusaha, Allah menentukan segalanya.


Misya : Sakit penghapus dosa.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...