Friday, March 11, 2016

Admit KPJ Kajang kerana demam viral...

Salam semua.. Maaflah saya dah lama tak update. Domain saya expired so kena tunggu renew baru boleh beraksi semula. Huhu. Plus last week saya warded di KPJ Kajang sebab demam viral dan infeksi saluran pernafasan. 1st time kena admit hospital, tak tahu nak kata apa. Ingatkan denggi tapi lepas cek darah Alhamdulillah bukan denggi. Akibat demam 4 hari kejap panas kejap sejuk, terus kena warded. 3 hari juga duk dalam hospital then dapat MC seminggu. Tak sangka sampai kena warded. 6 pines air masuk plus kena neb beberapa kali. Musim sekarang ni demam viral.


Tapi Alhamdulillah saya sudah pulih. Terima kasih kepada nurse dan doktor di KPJ Kajang. Memang 1st class layanan dorang. Tak rasa macam duk hospital pun. Huhu. Saya harap saya terus diberi kesihatan yang baik oleh Allah swt. Penat nak makan ubat. Huhu.  Thanks juga buat husband saya yang tolong jaga sampai terpaksa bermalam di hospital. Buat yang visit saya di hospital dan yang mendoakan saya juga terima kasih banyak diucapkan.




Misya : Tekak rasa pahit asyik telan ubat.

1 comment:

  1. Alhamdulillah dah sihat..apapun sentiasa jaga kesihatan ya..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...