Wednesday, March 30, 2016

Jom like & support gambar saya dalam Pencarian Model Syamiraa!!

Salam semua. Petang semalam bosan-bosan ternampak post dari butik Syamiraa tentang contest Pencarian Model untuk produknya. Erm menarik ni boleh try. Dah bertahun tak join contest, why not cuba nasib kot ada rezeki dapat jadi model butik Syamiraa. Amin.. So, para rakan blogger yang disayangi mehlah support saya untuk contest ni. Tak susah pun cara nak support. Ngee...

1st : Of course kena Log In account fb anda. Then go to Page Syamiraa, tekan Like. Takpun tekan je Like kat bawah ni. :)

2nd : Untuk undi saya dalam contest ni kena like gambar saya di atas ni. Klik SINI then tekan like button. Tu sahaja!=)


Saya memang teruja nak shoot dengan butik-butik yang menjual produk Muslimah seperti tudung labuh. Itulah tujuan saya join semula modelling ni untuk bantu para wanita Muslimah berpakaian sopan tapi masih bergaya. Hope ada rezeki.. Support dan doa untuk saya ya!=)


Misya : Impian nak jadi Niqabis.

4 comments:

  1. Semoga berjaya dengan pencarian model ni...

    ReplyDelete
  2. Good Luck Sis :)
    Done vote..hehe
    Tahniah, blog awak tersenarai dalam #FamilyBlogger..

    http://hiphiphorray15.blogspot.my/2016/04/pemenang-familyblogger-adalah.html

    ReplyDelete
  3. cantik... all d best sis~ harap sis Aimi terpilih ^^

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...