Friday, March 11, 2016

Obses kumpul fridge magnet!

Salam. Ahha banyak tak koleksi fridge magnet saya? hehe. Saya memang suka kumpul fridge magnet. Tak kisah samada saya beli atau orang bagi souvenir. Tiap kali saya ke mana-mana samada bercuti/outstation saya akan try dapatkan fridge magnet melambangkan tempat tersebut. If kawan-kawan atau saudara-mara pergi mana-mana memang saya request nak fridge magnet je. Takyah beli benda lain pun takpe. As long as ada kenangan dari tempat tersebut terpahat di peti ais saya ni. So kalau ada rakan-rakan blogger nak bagi saya souvenir/hadiah just belikan fridge magnet je ya. Hahah notty saya ni mintak-mintak plak. Nanti saya abadikan pemberian anda dalam entry blog saya ni. hehe.. [bajet artis ler konon]




Misya : Isi dalam peti ais pun penuh dengan makanan.

3 comments:

  1. Wahhh byknya..lya x da byk mcm ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe tak byk lg ni dear. Nak kasi penuh seluruh peti ais. Hehe

      Delete
    2. Hehe tak byk lg ni dear. Nak kasi penuh seluruh peti ais. Hehe

      Delete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...