Wednesday, January 13, 2016

Swiss Premium Yogurt.. So delicious...!

Salam. Ahha siapa suka makan yogurt? Saya adalah salah seorang penggemar yogurt TAPI bukan semua jenis yogurt. Saya dah try macam-macam brand tapi one day ada promosi tester yogurt jenama baru di Aeon Big so saya pun try.. Wow, rasa dia sangat different. Feel macam makan yogurt sebenar yang tak terlalu masam tak terlalu manis. Very delicious! Yogurt biasa saya makan sometimes terlalu manis dan rasa lemak tu macam tak original. 


But seriously i fall in love with Swiss Premium Yogurt from Emmi Brand. Especially Apricot Flavour. Actually ada memacam flavour. Strawberry, rasberry, mango & etc but i think apricot is the best.



Ada juga jual dalam bekas besar tapi tak pernah lah beli. Heh. Tapi memang bila makan sebekas kecil ni rasa nak makan lagi. huhu

Tekstur pekat, buahnya pun banyak. Uish tengok gambar je pun saya dah terliur.. Yummy!! Siapa nak try bolehlah dapatkan di hypermarket berhampiran.


Misya : Tak gemar minum susu.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...