Wednesday, January 13, 2016

2222 followers like my flowers!

Salam semua. Wow buka je dashboard terperasan bilangan follower saya mencecah angka yang cantik iaitu 2222 orang. Huhu takdela ramai sangat follower saya tapi seronok tengok angka rare camtu. Ngee.. Apa-apa pun saya nak ucapkan thanks bebanyak kepada semua yang sudi follow blog saya. Anda semua ibarat 2222 flowers kesayangan saya. ^^ InsyaAllah saya akan wat 1 segmen special sempena angka 2222 ni..;) Teruskan support saya ya! Hope angka ni terus bertambah lagi. Love uols...





Misya : 9 angka bertuah saya.

3 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...