Thursday, January 21, 2016

Photoshoot Comeback 2016 Misya by Smeta Deh & Gee Zaini

Salam semua.. After almost 3 years tak aktif dalam dunia modelling, suddenly tahun 2016 ni terasa nak aktif semula. Ramai ingat saya dah tak berminat atau dah bersara. (ceh bajet artis fofular) huhu. Actually memang saya pernah rasa tak enjoy dengan dunia modelling. Maybe sebab masa tu banyak komitmen lain yang lebih penting perlu diuruskan. So untuk tahun 2016 ni saya terasa agak lapang sedikit so bolehlah involve sikit-sikit dunia peragaan. TAPI sebagai seorang isteri, kenalah ada batas-batas yang husband saya tetapkan. InsyaAllah so far takde masalah. 

Maybe dulu gaya saya agak daring and macam tak sesuai digelar Model Muslimah. So sekarang saya kena lebih sopan. Labuhkan hijab saya dan tak pose yang nampak seksi. Tak sesuwai dah dik non... Huhu.. Then apa-apa job shoot mesti discuss dulu ngan husband. Supaya tak clash dengan aktiviti / program penting melibatkan hal family dan kerjaya saya di office. Paling penting tak drag masa sampai balik lewat. Alhamdulillah husband saya tak halang cuma saya harap kalau ada mana-mana perlukan khidmat saya, dapat difahami syarat-syarat saya ni. Saya bukan demand nak payment tinggi as long as dapat kerjasama baik, saya on je. =) Allrite lets zoom my latest portfolio! 

Tema : Free and Easy
Talent : Aimi Syahirah
Photog : Smeta Deh & Gee Zaini
Location : Lake Garden, Kuala Lumpur










Thank you so much to photog Abg Smeta Deh sebab masih sudi invite saya yang dah lama tak involve. Risau juga masa mula-mula nak accept sebab takut bakat dah berkarat, pose mengeras! Haha. Tapi so far okla saya dapat give the best sampai photog-photog banyak port nak snap gambar. Lagipun saya ada involve photoshoot dalam magazine dan program bisnes Elken. Takdelah kekok sangat depan kamera. Suka lagi ada la! Hehe. Orite if anda perlukan khidmat saya untuk profile/product/makeup/advertisement photoshoot, boleh roger-roger saya ya. Boleh refer compcard saya di SINI


Misya : Sedar dah jadi isteri orang.

4 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...