Thursday, December 17, 2015

Welcome to Misya's new office..

Salam. Alhamdulillah selamat berpindah ke office baru. Dah 2 bulan dah kat sini tapi baru sempat nak update. Hehe teruk betul saya ni kan? Busy benor sampai lembab sangat update entry. Wakaka. Ok-ok azam tahun 2016 nanti saya akan lebih cargas update entry. Ngeee.. 

Ahha inilah keadaan partition saya di office baru. Lebih kecil dari office lama. Leh tengok SINI. Memang muat-muat seorang je leh duk. Sebelum ini besar sedikit ada tempat duduk untuk visitor/klien datang. Now only me can sit here. Kalau nak partition besar sikit kenalah cepat-cepat naik pangkat. Huhu takpe dulu la kot..

Masa mula-mula sampai mak aii pening kepala juga camne nak kemas this place. Tapi wat juga sikit demi sikit maka dapatlah partition yang tersusun dan selesa untuk bekerja 8 jam sehari.

Selfie sikit! Hehe.. Wajah di tempat baru..

Hope di office baru, aura baru, semangat baru terus mekar untuk bekerja bersungguh-sungguh. Alhamdulillah kawan-kawan office jenis yang sporting dan baik-baik. Saya jenis tak amik port sangat gosip-gosip ke apa ke. Husband dah pesan elakkan 'anyam ketupat' a.k.a cerita tentang orang ke apa ke.  Bagi saya cari rezeki yang halal dan barakah itu penting. Apa-apa kerja diberi mesti siap sehabis baik! Taknak create suasana tak best dalam kerjaya. 

Misya : Bila la nak dapat big bos yang sporting.

1 comment:

  1. Syok la..opis ada partition gitu..Opis Fida tak ada pun..kalau ada boleh la hias cantik2..agaknay bila bos nak bagi partition gitu

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...