Friday, December 18, 2015

Invitation to Lingerie Profesional Training by Ms. Terada from Japan!

Salam. Wow! Akhirnya yang ditunggu telah tiba. Saya dapat jemputan ke training special untuk mendalami lagi bidang kecantikan melalui pakaian dalam DX Lingerie. Uish ni bukan training cikai-cikai tau. Penceramah yang datang merupakan lecturer from Universiti Toyama, Japan iaitu Ms. Terada. Hasil kajian Ms. Terada dan team inilah menghasilkan baju dalam terbaik di dunia sampai dapat anugerah rekacipta terbaik. Perghh memang saya teruja nak mendalami ilmu tentang DX dan Charms Lingerie. Bayangkan betapa hebatnya baju dalam ni sampaikan company Elken pergi ke Jepun untuk mendapatkan hak pengedaran baju ni dan dipatenkan. So anda takkan jumpa baju dalam ni kat tempat lain. Kalau nak, cari saya ya!=) 

Tu dia tiket masuk ke training ni. Special untuk dealer yang dah mendapat pencapaian tertentu. Actually teruja nak jumpa Ms. Terada yang comel ni. Huhu. Orang Jepun kat hebat dan maju. 

Nantikan update terkini saya tentang training ni. Ms. Terada akan bongkarkan bagaimana baju dalam magic DX dan Charms mampu menghasilkan bentuk badan menawan dengan cara selamat, sihat, murah dan berkesan.

Bukan calang-calang orang Ms. Terada ni. Patutla orang Jepun comel dan cantik-cantik. Susah nak jumpa orang Jepun yang gemuk atau obes. Sebab rakyat dia jaga kecantikan bermula dari dalam. Pakaian dalam ibarat acuan. Betul acuan, betul la body shape kita.

Boleh dapat banyak lagi rahsia tentang baju dalam magic ni. Special untuk kami yang terpilih. If anda mahu juga, kenalah sertai saya dan kita sebarkan kebaikan baju dalam kepada semua wanita yang kita sayangi. ^_^


Misya : Menuntut ilmu tiada hadnya.





4 comments:

  1. Saya macam berminat, berapa cost nak attend training ni?

    ReplyDelete
  2. @Dayana Zahari Free je dear. Khas untuk dealer Elken yang achieve target.:) Dia tak open utk org luar. Itu pun next time tak tahu lagi bila ada sebab dia akan round 10 buah negara utk bagi training ni sebab Elken ada di 10 buah negara. Maybe another 5 years baru dpt jumpa Ms. Terada semula.=)

    ReplyDelete
  3. waahhh.. bestnyaa kak Misya.. hehe enjoy your time training nanti :D

    ReplyDelete
  4. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...