Thursday, December 17, 2015

Bila keluar rumah pakai kasut sebelah lain-lain!

Salam. Adoii pernah tak terjadi kat anda tanpa sedar anda keluar rumah menuju ke sesuatu tempat bila dah sampai baru realize that anda pakai kasut sebelah kiri lain, sebelah kanan lain? Tak pernah? Anda memang beruntung. Wakaka. Dan benda ni telah terjadi kepada saya!!! Adoiii malu giler dik... Hahaha..


Pagi tu nak ke 1 mesyuarat, saya agak lewat masa tu so rushing la keluar rumah. Dengan rasa confident nya saya terus sarung sepasang sandal wedges. Kebetulan both sandals warna hitam cuma design berbeza.. Tengah rushing kan, hulur jela kaki mana yang sempat. Masuk kereta terus jalan. Sampai ke bilik meeting tak perasan lagi tu. Tapi dah terasa feel kaki lain macam. Maybe tali putus kot. Kebetulan kena present something so ignore jela. Hahah boleh camtu....

Habis je present (nasib bek present dari tempat duduk je tak perlu berdiri kat depan), barulah tergerak hati nak tengok kaki nape feel pelik. SubhanAllah.......... Mengucap panjang saya dalam hati, awat sebelah lain, sebelah tu lain??!! Hahahaha adoiii tak tahu masa tu nak gelak ke nak marah ke.. Tapi sebenarnya lebih kepada rasa malu!. ~_~ Nasib bek takde orang perasan atau tegur. Maybe sebab warna sama, saya pula pakai jubah labuh bunga-bunga hitam putih. Memang ter cover baekkk la. Hahaha.. Bila fikir balik tersangatlah kelakar. Lepas insiden ni, saya terus jadi sangat berhati-hati pilih kasut tiap kali nak keliuar rumah. Tula kasut banyak sangat kan.. Hehehe.. Anda jangan contohi saya tau. Hihihi


Misya : Confident itu penting.

3 comments:

  1. haha..pergi sekali jadi..tapi dulu la zaman2 sekolah..hehe

    ReplyDelete
  2. maybe org ingat ni fesyen baru 2016 kot..hehehe..sib baik warna hitam..kalau sebelah hitam sebalah merah..tak ke haru biru

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...