Saturday, March 31, 2012

Photoshoot || Zira Collection

Salam semua.. Em lama sungguh tak update blog. Seriously sangat busy nowadays dengan pelbagai tugas dan aktiviti. Alhamdulillah hari ni baru dapat rehat sepuasnya. :) So, saya share dengan anda my new portfolio in modelling. Special thanks to Zira Collection yang sudi pilih saya sebagai model untuk koleksi terbarunya baru-baru ini. Pelbagai warna blouse dengan design yang eksklusif beserta pashmina shawl yang boleh digayakan dengan pelbagai cara sedang on-sale sekarang! So, jangan lepaskan peluang untuk grab koleksi terbaru ini ok! Hanya di Zira Collection!

Talent : Aimi Syahirah
MUA: Dalila Noor
Photog & Wardrobe: Zira Collection
Location: Pullman Lakeside View, Putrajaya







Nak order? Boleh hubungi owner Zira Collection iaitu Zafirah di link INI. Korang juga boleh membeli alat solekan di Zira Naturactor tau! Happy shopping ya!:)



Cik Misya : Walaupun panas terik tetap beri yang terbaik untuk setiap pose..



3 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...