Monday, March 12, 2012

Jom shopping baju kurung terbaik hanya di DJC!!

Salam semua.. Just updating my new portfolio from Dlia Jane Collection (DJC). Alhamdulillah saya telah terpilih sebagai peserta peringkat akhir Pencarian Model DJC sesi 2012/2013 setelah berjaya memenangi Pencarian Model DJC bagi bulan Januari 2012. Terkejut sangat-sangat masa terpilih sebab semua peserta hebat-hebat dan cantik-cantik.. Jutaan terima kasih diucapkan buat owner DJC  yang sudi memilih saya dalam pencarian ini. So, saksikan beberapa keping gambar dari DJC untuk tatapan anda. Credited to Allong Putra Jaya for the make-up. He was so profesional MUA yang saya pernah bekerjasama. Thanks Allong!  

This is me! Doa dan sokongan anda semua diharapkan untuk saya hadapi peringkat akhir nanti. Yang nak beli baju kurung cantik-cantik dari DJC, leh contact saya k.:)

 Wajah saya menghiasi page DJC.. Thanks DJC!=) Jom shopping di DJC ok!=) Please refer link berikut untuk tempahan..
or my facebook ESM Aimi Syahirah.. Message je saya untuk order.:) 

Lets view beberapa pasang kurung pahang yang saya peragakan dalam sesi photoshoot bersama DJC. Cantik-cantik sangat. Harga pun berpatutan untuk dimiliki!

 
CODE : DJ 243 01 12 
TONE : BIRU 
SIZE AVAILABLE : XS, S DAN M 



CODE : DJ 243 01 12 
TONE : OREN/BIRU 
SIZE AVAILABLE : XS DAN M 



CODE : DJ 243 01 12 
TONE : PURPLE/PINK 
SIZE AVAILABLE : XS DAN M 




CODE : DJ 243 01 12 
TONE : PINK/HIJAU 
SIZE AVAILABLE : S DAN M




CODE : DJ 243 01 12 
TONE : KELABU/OREN 
SIZE AVAILABLE : XS, S DAN M 



 The making of.. With Allong Putra Jaya (MUA) and Deyna (Supermodel)





This is us!=) Happy time... Best dapat jumpa dorang.. Tak sombong walaupun dorang dah famous. Allong dengan sentuhan make-upnya memang ramai yang teruja dengan hasil beliau. Deyna, Top Model kebanyakan butik di Malaysia. :)


Cik Misya : Berdebar menanti peringkat akhir.. Saingan mesti hebat-hebat belaka!

1 comment:

  1. cantiklah awak!!

    PEREMPUAN INI TIDAK PERNAH TANGGALKAN MEKAPNYA SELAMA DUA TAHUN!
    http://pulsowanie.blogspot.com/2012/03/perempuan-ini-tak-pernah-tanggalkan.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...