Saturday, March 10, 2012

Hopefully terpilih untuk Top 10 Jubaholic Girls Contest. Jom undi saya!!

Salam semua.. Sebagaimana yang anda semua tahu, saya ni rajin join contest like-like kat facebook especially contest yang berkaitan pencarian Model. Sedar tak sedar, ada satu lagi contest yang dah nak tamat esok (10 Mac 2012) tapi saya terlupa nak promote dalam blog saya untuk proses undian! huhu.. Saya harap anda dapat mengundi saya dalam contest ni. Mungkin ada rakan-rakan di luar sana pun turut serta dalam contest ni sampai ada yang dah dapat beratus-ratus undian. Good luck to you all.:)



Contest diberi nama Jubaholic Girls! Contest dah bermula sejak 1 Mac lalu. Anjuran butik Jubah Dubai Souq untuk mencari model yang akan memperagakan koleksi jubah-jubah Muslimah terbaik dari butiknya. Jom, undi saya k if anda sudi..:)

1st seperti biasa sign in to your facebook account. Done?
2nd go to page Jubah Dubai Souq di SINI dan klik LIKE
3rd go to my photo HERE and klik LIKE


Done all? Great! Thanks so much all my lovely suppoerters! Next time if ada contest lagi, don't forget to support me again. Thanks ya!=)

If terpilih dalam Top 10 pun dah bersyukur sangat-sangat. Sangat teringin nak memperagakan jubah-jubah yang berdesign eksklusif from this boutique! Untuk maklumat lanjut boleh rujuk di www.jubahsouq.com


Cik Misya : Pantang tengok something berwarna pink! huhu

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...