Monday, March 5, 2012

Calon Model Tudung Maharani ESM || Lets vote for me!!

Salam semua.. New contest!!! Pencarian Model Tudung (PMT) ESM Maharani telah bermula hari ini (5 March 2012) hingga 13 March 2012.. Mungkin anda tertanya-tanya ESM tu apa? Shortform kepada Empayar Siti Murni, merupakan sebuah akademi yang memberi peluang kepada talent-talent baru untuk menambah ilmu dan skill dalam bidang modelling. Untuk makluman lanjut tentang ESM boleh refer link INI

Ok, now saya nak story tentang PMT-ESM Maharani.If korang nak tahu, Maharani merupakan salah satu koleksi terhad tudung ESM. Sebelum ni ESM tampil dengan koleksi Puteri. So, sebagai menghargai peminat setia tudungnya, ESM menganjurkan pencarian model untuk setiap koleksi tudungnya. Saya pun mencuba nasib dalam PMT ESM Maharani. 

Mari undi saya dalam contest ni ok! Anda juga berpeluang untuk sertai PMT ESM bagi 4 lagi koleksi Tudung ESM yang akan keluar tak lama lagi. Limited Edition!!!=)

Ok, masuk dalam akaun facebook anda sekarang. Hanya ada 2 steps sahaja untuk membantu saya dalam contest ini. 


1st : Go to page Tudung ESM. Then click LIKE button.
2nd : Go to my photo HERE and click LIKE.


Done! Easy right..:) If saya berjaya untuk peringkat ini, saya akan ke peringkat seterusnya untuk pemilihan 5 orang finalist. Doakan dan sokong saya ok!=)

Thanks so much for your support. Really appreciate it. Nak dapatkan koleksi eksklusif tudung-tudung ESM? Boleh layari page Tudung ESM.



Cik Misya : Orang Cina kata nombor 8 ada ONG!!! InsyaAllah...

2 comments:

  1. apa punya model ni.....
    tak komersil

    ReplyDelete
  2. @azam: apa punya komen daa.. i'm still new in modelling. kalau setakat view 1-2 entri dah judge orang camtu, no need to comment like that. tq.

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...