Saturday, March 17, 2012

Kali kedua join SBSM.. Jumpa pelakon sinetron Nada Cinta!!

Salam semua.. Again, kita bertemu dalam entri saya tentang Empayar Siti Murni Abdul Aziz atau lebih dikenali sebagai ESM. Before this saya pernah story kepada anda semua tentang ESM yang memberikan khidmat sebagai sebuah akademi yang membantu talent-talent baru dalam bidang modelling. Entri penuhnya di SINI

Baru-baru ni saya sertai lagi sekali kelas modelling Sehari Bersama Siti Murni (SBSM) bagi memantapkan lagi skill catwalk saya. Alhamdulillah kali ni saya rasa lebih confident berbanding masa mula-mula join kelas SBSM especially semasa catwalk. And saya juga berpeluang belajar benda baru iaitu menjadi seorang koreografer bagi sesi photoshoot. Ingatkan tarian je perlukan koreografer, rupa-rupanya photoshoot pun kena ada koreografer! Best! Tapi agak mencabar sebab bukan semua orang leh jadi koreografer yang baik walaupun dia model yang baik. Thanks abg Sham for sharing this knowledge.:)

Jom tengok hasil aktiviti saya sepanjang kelas SBSM kali kedua saya join! Bertemakan warna-warni, memang wardorbe saya pun colourful! huhu..=)

 Hasil koreograf my team.. Kak Nora Bella & Bella Nabila.. Best 1 team ngan dorang! Kecoh 1 studio.. huhu..


 This is us! Me, Bella Nabila & Nora Bella..


 6 orang.. Peserta SBSM.. Seronok jumpa dorang. Hope to see you again guys!=)


Combination of 3 poses.. Rasa suka pulak dengan warna turqoise ni..;)


1,2,3 smile!!=)



Posing di sisi bunting ESM.. Semuanya lady-lady ESM yang gojes dan telah dilantik bagi membantu perjalanan ESM..


 With lady Shaz.. My junior masa study di UKM! Tak sangka jumpa di ESM setelah lama tidak bertemu.. Tak sangka dia dah jadi model cun-melecun!=)

Cer teka, sape ni??;) If anda peminat setia sinetron Nada Cinta, inilah pelakon watak antagonis (Jahat) bernama Cynthia.. Saya tak follow cerita ni tapi tetap nak ambil gambar dengan beliau. huhu.. Orangnya comel je..


Cik Misya : Berharap untuk melangkah lebih jauh...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...