Wednesday, November 9, 2011

Wajah baru blog aku! Jom terjah!!!

Alhamdulillah.. Dapat juga aku menyelesaikan naiktaraf blog kesayangan aku ni.. huhu... 1 hari suntuk aku mengerjakan entri dan design blog aku nih. Before this blog aku bertemakan kebudak-budakan sikit. Now, aku upgrade blog ni ke arah lebih matang dalam penggunaan tab dan warna serta design.

Masih mengekalkan tema warna yang sama iaitu pink (my feveret kaler forever and ever). Cuma ditambah unsur-unsur warna hitam bagi menambah keanggunan blog aku ni. Cewah! Hitam itu menawan...;) Gaya-mutu-keunggulan! Wakaka apa aku merepek ni??

Untuk header, awal-awal lagi aku dah tukar yang baru. Leh tengok entri INI.



Untuk background, aku guna wallpaper abstract corak bunga.. Memang kenalah kot ngan jiwa aku. huhu.. 



Terdapat satu lagi penambahbaikan yang aku lakukan iaitu menggunakan tab untuk me'link'kan entri-entri berkaitan modelling portfolio aku. So, pada organizer, photographer or sesiapa yang berminat untuk invite aku jadi model atau talent, boleh terus klik tab Portfolio. Tak perlu korang search lagi koleksi gambar-gambar photoshoot aku. Mudah kan?


Tab lain: 

Promotion untuk sebarang iklan, promosi atau offer daripada mana-mana servis atau produk yang aku rasa perlu dipromosikan. huhu..

Contest untuk sebarang contest yang aku join dan memerlukan sokongan korang. Tak kiralah untuk vote atau tak. Takpun mana-mana contest yang memerlukan penyertaan korang, aku promote dalam tab ni.

Contact Me untuk kaedah menghubungi aku. Blog & facebook jela yang aku letak. Untuk lebih details, takleh lah letak dalam ni. Bahaya! Ramai stalker kat luar tu. huhu..


So, sesiapa rajin blogwalking tu maybe leh komen-komen lah kot pembaharuan yang aku wat untuk blog aku ni. Mungkin lebih ringan atau lebih berat, aku pun tak tahu nak cakap camne. Tenet aku laju, memang senang je upload page blog ni. Nak bagi ringan lagi, aku kurangkan penggunaan gadjet kat tepi-tepi blog aku ni. Gambar-gambar portfolio semua boleh terus klik tab Portfolio. 

Thats all! Thank you for visiting. ^_^


Cik Misya : Semenjak guna tab ni, blog aku pun dah bertab-tab! hehehe..


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...