Wednesday, November 9, 2011

Lakonan aku, KRITIKAN atau PUJIAN? Lantak pi la... huhu..

Dah tengok lakonan aku dalam Sketsa Komedi "Tersilap"?? Belum tengok??? Ni nak marah nih! huhu takdelah.. Jom tengok kat link INI. Takpun, terus ke laman web Warisan Chanteq untuk menonton k!=) Yang dah menonton, terima kasih bebanyak. Jangan lupa klik LIKE ok! Yang bagi komen positif, thank you so much!=)

Antara babak-babak dalam sketsa ni.. Burok je rasa! haha...;p


So far, Alhamdulillah... Lebih banyak yang bagi sokongan dan pujian daripada kutukan atau makian untuk 1st time lakonan aku ni. Ada juga mereka-mereka yang mungkin cetek akal mengata bukan-bukan tentang lakonan aku dan Faraidayu dalam sketsa ni. Korang tahu tak, kalau korang kata kami menggedik dalam sketsa ni, YES! Maknanya kami berjaya membawa watak yang diingini oleh penulis skrip. Memang watak kami especially aku perlu gedik dan manja-manja. Wakaka.. 

Teringat komen by somebody..
"kutuk tu orang2 yg cetek akal je. nak kutuk gi la kutuk memey yg berlakon cam siut tu ke, kutuk tiz zakiah ke, nih kutuk orang yg baru 1st time memang bongok le... ekekeke..."

Tergelak je aku baca komen ni. Tapi memang betullah, kitorang 1st time berlakon. Takde basic pape, tapi menjadi jugak sketsa pendek ni dalam 2-3 jam. Kau ada??? Gurau je.. hehehe...


1st time berlakon dah dapat banyak reaksi. huhu. Thanks la wat semua yang sudi menonton k. Jangan lupa klik LIKE untuk sketsa ni kalau korang rasa suka. Kalau tak suka, jangan tengok! Senang kan?? huhu.. Cara nak like, gi kat link INI. Support aku dan adik comel Faraidayu dalam contest Pencarian Gadis Warisan Chanteq ni k!=)


Cik Misya : Hmm apa aku nak tulis untuk assignment penulisan plak ye...?? Idea oh idea.. Mana lah ko gi..? huhu..

1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...