Friday, November 18, 2011

Puisi karangan aku masuk majalah!!

Hasil kedua tulisan karangan aku telah masuk dalam majalah online Warisan Chanteq!:) Sebuah puisi yang aku karang secara tak sengaja pada tahun lepas.. Bahan kedua untuk assignment penulisan Finalis Gadis Warisan. :)

Bertajuk Kadang-Kadang, Jarang-Jarang. Kalau sudi, klik tajuk puisi tu dan akan dilinkkan ke page Warisan Chanteq. Kalau korang suka dengan puisi tu, bolehlah bagi support kepada aku dengan klik LIKE ok!=) 

Aku muatkan puisi ni dalam blog aku. Mengisahkan kehidupan seseorang yang tidak sempurna. Dan semua orang pernah mengalaminya. Jadi aku bingkiskan dalam sebuah puisu merangkumi semua aspek kehidupan manusia ni yang sememangnya ada kadang-kadang dan jarang-jarang berlaku.. ^_^

Ok guys! Doakanlah aku ek untuk pertandingan Gadis Warisan ni. Untuk makluman lanjut tentang contest ni boleh refer page INI.



Cik Misya : Dulu aku pernah mengarang sebuah novel tapi tak sempat nak habiskan. Takde masa. huhu...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...