Saturday, November 5, 2011

Berkorban 1 minit untuk saya, boleh?

Salam Aidiladha semua.. Dah ready ke nak berkorban? huhu.. Sesiapa yang menjalani ibadah korban tu, syukur Alhamdulillah. Semoga dilimpahkan lagi rezeki oleh Allah swt. Erm pada yang tak wat pape time cuti-cuti ni, apa kata anda tolong berkorban untuk saya! Jangan risau.. Saya tak suruh anda belikan seekor kambing atau lembu untuk saya. Tapi saya hanya perlukan seminit je dari hidup anda. Yela, daripada korang bosan-bosan takde wat pape, apa kata support saya dalam 1 minit ni. 

So, kena wat apa?? Makesure korang tengah online facebook juga. Ala, ni actually contest like-like yang biasa aku join tu. Jadi sempena Aidiladha ni, aku pun join lah satu lagi contest baru yang diberi nama Pencarian MODEL Butik Pengantin Sentuhan Nadhira.. Rasanya korang dah leh agak dah kan apa kena buat? Klik LIKE je.. Susah ke? Tak sampai seminit pun. huhu..


OK! Kaedahnya....


1st like this page : Butik Pengantin Nadhira
2nd like my pic : Aimi Syahirah

Make sure korang like gambar yang betul k. Kalau dah like, terima kasih banyak-banyak.. Mungkin walaupun seminit sekurang-kurangnya korang dah berkorban sedikit masa untuk aku kan? I really appreciate it. Selamat Hari Raya Aidiladha. Wat yang balik kampung tu, leh juga suruh 1 kampung like! hehehe..



Cik Misya : Raya macam tak raya je. huhu..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...