Saturday, October 29, 2011

Nah! Cer tengok sketsa pertama lakonan aku. Lawak giler lakonan aku!

Nak tengok aku berlakon?? Ahhaa.. Akhirnya keluar juga hasil assignment untuk finalis Gadis Warisan oleh Warisan Chanteq.. Iaitu lakonan dalam sketsa pendek.. First time berlakon, perghh gigil kepala lutut! huhu.. Dengan takde pengalaman, tak pernah gi kelas untuk belajar berlakon tetiba kena lakon sketsa pendek! 

So, jom tengok video yang kelakar ni! Tajuk: "Tersilap"


Dah tengok?? Huhu.. Kelakar? Teruk? Hampeh? Bagus? Terpulanglah korang nak cakap apa.. Yang penting assignment siap! hehe.. Tapi actually aku sangat-sangat berterima kasih kepada krew Warisan Chanteq yang menjayakan video sketsa ni. Especially to Abang Ery (Penulis Skrip), Abg Fendi & Suhaimi (Cameraman). Also to adik Faraidayu and her friend yang sama-sama berlakon dengan aku untuk video ni. Uols sume memang best!!=) 

Apa-apa pun teruskan mengundi aku untuk contest ni k! Klik SINI untuk vote gambar aku (Assignment Photography..)


Last sekali adalah assignment penulisan.. Erm yang ni payah sikit kot sebab idea tarrakkk!! huhu.. Tulis entri blog panjang-panjang boleh pulak ek? huhu.. InsyaAllah ada tu..

So, teruskan menyokong Cik Misya k! 
Will always pray for your happiness... ^_^


Cik Misya : Ramai bagi support untuk aku teruskan bidang lakonan plak. Adus... Tak boleh.. Modelling saja sudey...;)

3 comments:

  1. hehehe.. boleyyh tahan.. rabun rupanye pmpuan tu.. hahaha.. dah penat maki.. sekali tersilap..

    ReplyDelete
  2. waaaaa.......
    singgah usha entry n iklan. moga dpt bntu tmbah dana tabung blog.
    jom singgah.

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...