Thursday, October 20, 2011

Keputusan Pencarian Model Muslimah Video Klip SATU by Razzi Rahman

Hoorrayyy!!! Wah, apa yang aku happy sangat nih?? huhu.. Actually dah kat 3 hari dah aku dalam mood kehappyan. hehe.. Cuma terrrrsangatlah busy sampai tak sempat update entri. Actually aku menang contest! TUNGGU! Bukan sebarang contest tau..;) Nak tahu contest apa? Pencarian Model Muslimah Video Muzik SATU oleh Razzi Rahman atau INI

And the result is....... Alhamdulillah aku merupakan salah seorang pemenang dan terpilih untuk membintangi salah satu watak untuk klip video tersebut!!!=) Masa Abang Razzi Rahman umumkan pemenang, rasa macam tak percaya jek! Nak nanges pun ada! Terharu ok.. huhu.. Memang sepanjang hari tu aku tersenyum je.^_^ Syukur sangat-sangat..


Syukur Alhamdulillah... Setelah mengharungi 2 cabaran yang memang SANGAT mencabar akhirnya aku berjaya!!! =) Its not easy to become a winner. Perlu mengharungi cabaran-cabaran tertentu tau baru boleh pemenang dinobatkan.

Selepas mengharungi cabaran pertama iaitu proses undian, Alhamdulillah aku tersenarai Top 11 finalist yang mendapat undian tertinggi.

Kemudian setiap peserta ditemuramah oleh Juri-Juri yang sangat hebat untuk menentukan 3 orang pemenang. Petang Ahad aku mengharungi cabaran ini oleh Kak CT Rose Hamza nun jauh di Sabah sana..:) Sesi interview ni dijalankan melalui fb. Nampak mudah tetapi soalan-soalan yang diberikan amat menguji minda ok! huhu.. Alhamdulillah aku dapat wat yang terbaik masa cabaran ni. Agak berdebar juga menanti keputusan.

Esoknya aku dikejutkan dengan ucapan tahniah daripada Coco (penulis lirik SATU) di wall fb aku. Agak blur lah juga. Huhu.. Then Abang Razzi Rahman pm aku minta approve friend request sebab nak tengok portfolio aku. Bila dah approve, then dia bagi link pengumuman keputusan. Alangkah terkejutnya aku apabila nama aku pun tersenarai sebagai pemenang bersama Kak Melissa dan Adik Yuyu.. Walaupun tak menang tempat utama, tapi dapat menjadi salah seorang watak dalam video klip ni pun dah ok.:) Syukran Jazakallah...

Thank you so much buat para juri yang menilai.. And paling penting buat team Razzi Rahman yang anjurkan contest ni, terima kasih sangat-sangat sebab bagi peluang bakat-bakat baru macam aku ni. huhu.. Also buat para pengundi yang sudi klik like kat pic aku masa proses undian, I really appreciate that. Dah tak tahu nak ucap apa dah. hehe. Sebab ramai pengundi setia yang memang akan vote aku tiap kali aku join contest. Love uols so much! Doa kalian amat bermakna wat aku..:)

So, nantikan hasil video ni k..! Harap dapat wat yang terbaik. Amin...=)


Cik Misya : Watak yang sangat mencabar... Praktis3x!!! huhu..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...