Saturday, October 1, 2011

Kaki Ping Blog!

Aku dah lama nak buat entri ni tapi asyik mendapat kekangan daripada pelbagai benda. huhu.. Dan kadang-kadang lebih kepada lupa sebenarnya. hehe.. Minta maaflah kat admin group ni sebab terlupa buat entri special for this community group.

Untuk blogger-blogger kat luar sana tu, jom join group ni untuk tambah kenalan blogger dan mengembangkan pengaruh blog korang. Leh share link dan bertukar-tukar cerita. Maybe leh tambah follower kan..
Yes.. Itu nama diberi.. Baru je lagi group ni tapi dah ramai yang join. Syarat untuk masuk dalam list blogwalking dorang, kena buat satu entri simple macam aku buat ni. Mula-mula aku tak tahu. Then main bantai je masukkan blog aku dalam blogwalking list dorang. Hehe.. Maaf banyak-banyak ya admin. Tapi pape pun aku sangat berterima kasih lah kat admin yang buat group ni. Alhamdulillah, follower aku bertambah. Memang orang Malaysia ni sangat suka menulis [menaip] dan sangat kreatif. So, jom join Kaki Ping Blog sekarang!=)



Cik Misya : Kadang-kadang sengal jugak aku ni. Huhu..

6 comments:

  1. dtg dari kaki ping blog...thanx same2 naikkan komuniti ni..untuk blogger2 mcm kita jugak..

    ReplyDelete
  2. belum berkesempatan lg nk buat entri ttg kaki ping blog...

    ReplyDelete
  3. @damienicha: yes.. bgus group cmni utk kita yg baru nk menapak.:)
    @nasz: mmg best.. huhu.. tukar2 link..
    @alisya: sy pun wat lmbt entri ni. huhu..

    ReplyDelete
  4. wah...baru ek..xpenah dgr group ni lagi..nak join2..hehehe..folow sini

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...