Friday, October 28, 2011

Cer tengok header baru aku ni!!

Akhirnya..... Cik Misya tukar header blog!! hehe.. Di tengahari Jumaat yang hening ni, sempat juga aku menggodek-godek blog ni. So, header blog aku ni telah diberi nafas baru. Sesuai dengan apa yang sedang aku lakukan atau ceburi.. Modelling, kisah kehidupan, segala macam info dan kisah cinta. merupakan intipati blog aku ni. 


Maybe dari segi design for the whole blog ni pun akan diupdate dari masa ke semasa. So, jangan lupa singgah selalu blog saya ni k. InsyaAllah will always update my entry if ada kesempatan.

Therefore, Goodbye to my old header.. hehe...



Cik Misya : Kematangan berblogging juga perlu meningkat sejajar dengan peningkatan usia. Cewah! Tua dah rasa.. Hehehe..

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...