Tuesday, August 17, 2010

pEnAt + KuiH RaYa

Erm letihnya rasa hari ni.. Serius! Entahlah maybe dari pagi non-stop buat kerja agaknya.. Pagi-pagi pergi presint 3 ada meeting untuk annual report dengan si shahrul. Thanx shahrul sebab sudi tumpangkan saya naik kereta awak. Next time saya bawa kereta saya and awak pulak tumpang. huhu.. Sebut pasal kereta, aku sememangnya malas nak bawa kereta ke office. Apa masalahnya? Parking!! ahha.. Yes, parking! Kalau ada rezeki lebih, rasa nak beli je kereta yang lebih kecil untuk memudahkan aku membawanya ke pejabat dan juga muat-muat untuk aku sahaja dan ruang parking. Boleh?? huhu..

Actually tiada apa mahu dikongsikan sangat. Sekadar buat senaman jari-jemari ni sebelum jam punch card berbunyi tepat 5.30 petang. Aku nak balik!!! huhu.. Tersangat lah penat hari ini. Mungkin vitamin dalam badan ku dah habis. hehe.. InsyaAllah waktu berbuka nanti aku akan "charge" balik tenaga aku ni. Bolehlah berterawih..

Em dah berapa hari dah kita berpuasa kan.. Sekarang ni terfikir-fikir, kuih raya apa yang aku nak buat ek tahun ni? Nampak gayanya macam ramai pulak rakan-rakan nak datang beraya. Tapi tu la, disebabkan kesibukan teramat di pejabat, otak pun blank tak tahu nak buat kuih raya apa. Kek coklat sudah semestinya kena buat! Em ibu ku sudah bertanya-tanya, "taknak buat kuih sugi ke?" Em mungkin boleh juga lah buat kuih tu. Really simple and easy. Just campur je semua bahan then uli-uli pastu gentel-gentel jadi bebola yang comel... Nak cantik, tabur dengan coklat chip or hias dengan cherry.. Nyam3x! haha.. Dahla puasa ni. huhu.. Em tengoklah nanti macam mana. Depends on time dan juga tahap kerajinan. Wakaka...

I think thats all for share today.. Ok papai.. Chill out! >_@

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...