Friday, August 13, 2010

MooD terganggu!!

Em what the.....?? huhu pandai2la korang tambah apa yang patut. But seriously i'm not in good mood now! Pagi-pagi dah ada orang buat aku naik hangin. Ingat dia jela leh nak marah-marah. Setakat dalam emel, sms, chat, berani la kot.. Cuba depan-depan, ada bran??;) hmm aku ni memang tak leh lah kalau ada orang saja-saja nak bagi aku hangin. Pagi-pagi plak tu.. Kat office plak tu.. Ala.. Lemah betullah...! Tak boleh ke pagi-pagi, ucap Hello ke.. Selamat Pagi ke... Good Morning ke.. (eh sama jela) hehe.. Apa khabar ke... Dah makan ke...(Eh bulan pose daa.. kehkeh)

Em bila dah naik angin, mula lah takleh fokus nak wat kerja. Tengokla ni.. Menaip blog! hehe.. Tadi g jalan-jalan jap kacau orang. Pastu g toilet, tengok wajah sendiri tapi takleh lama-lama takut air mata ni mudah sangat nak mengalir. Habis make-up aku. Boleh...?? huhu takdela.. Nak hilangkan tension.. Bukan apa, aku takut benda yang paling aku tak suka terjadi pada aku. Iaitu MIGRAIN! huu.. So now, sekarang tengah cuba relaxkan diri.. Tarik nafas dalam-dalam dan hembus.. Em maybe baca Surah Yassin kejap la.. Bagi relax otak ni..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...