Thursday, June 27, 2019

Photoshoot Muslima Model Class

Salam. Throwback dolu-dolu saya rajin join modelling class. Masa belum ada baby, memang modelling jadi hobi saya. But nak jadi model kenalah belajar. So untuk makesure skill saya sentiasa maintain, saya suka join mana-mana modelling class. One of class yang saya join adalah under supermodel Ara Lee. Saya pernah share tentang this class kat SINI. Hasil daripada class tu, selain daripada ilmu dan experience, kami dapat join sesi photoshoot. Siap dapat compcard free lagi. Jom view antara foto menarik hasil photoshoot during this class.





















Credit
Make Up : Dya Zara
Photographer : The Scope Studio
Wardrobe : Marvelous Misya




Misya : Lama tak posing kat studio.


2 comments:

  1. Nampak lain muka Kak Misha kalau make up macam ni. Baguslah join class macam tu, dapat tambah ilmu dan pengalaman.

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...