Wednesday, March 20, 2019

Makan-makan @Ayam Penyet Best, Wangsa Walk

Salam. Kalau suka ayam penyet, bolehlah try di restoran Ayam Penyet Best kat Wangsa Walk Mall, KL. Kebetulan hari tu saya cuti then pi jenjalan shopping dengan my mom in law with baby Erina, then mama in law ajak lunch sini. Not bad rasa dia.  Selain ayam, ada juga udang penyet. Very nice..

Menu utama, of course la ayam penyet. Sambal dia perghh terangkat juga la! huhu


Saya try order udang penyet juga.

Untuk baby E, saya orderkan tauhu goreng dan french fries ni. Almaklum babyE masih baru nak belajar makan solid food. Kena bagi makanan lembut-lembut je dulu like tauhu ni.


Inilah juadah kami. Setiap set ayam penyet ada nasi dan sup.

Ginilah gelagat babyE with her nenek.. 

Restoran Ayam Penyet Best ni betul-betul berhadapan dengan Orchid Bistro. 


Ni 1st time saya keluar bertiga dengan mama in law saya. Alhamdulillah dapat mom in law yang sporting. Selalu bagi nasihat macam-macam kat saya. Plus if bab-bab shopping memang kami sekepala! hehe.. 



Misya : Menantu perempuan pertama.

2 comments:

  1. Semua sedap-sedap belaka. Saya memang suka makan ayam penyet. Tapi tak pernah lagi makan kat kedai yang menu utama dia ayam penyet.

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...