Wednesday, March 27, 2019

Lunch Date with Nekteh babyE @Vistana Hotel KL

Salam. Everytime saya outstation mana-mana, if tempatnya berhampiran dengan any saudara-mara mesti saya akan roger-roger. Either ajak ngeteh or lunch or dinner sama-sama. Kebetulan hari tu saya ada kursus kat Hotel Vistana, Kuala Lumpur, betul-betul berhampiran dengan office Makteh saya. Apa lagi, saya ajaklah Makteh saya lunch sekali. Tapi disebabkan kesibukan uruskan kursus, kami hanya dapat jumpa pada hari last kursus.

Happy dapat jumpa Makteh saya ni. Makteh saya ni adik kepada ayahanda saya. Jarang dapat jumpa beliau. Office beliau selang 1 bangunan je from this hotel. huhu.. Borak panjanglah kami kat sini sampai habis waktu lunch hour Makteh.

Makteh saya excited la sebab dapat jumpa cucunya, baby Erina. Which Erina kena panggil beliau Nekteh.

Masa saya kecil dulu, selalulah saya luangkan masa bermain dengan beliau. Sebab rumah saya tak jauh time tu. Bila Makteh dah kahwin and saya pun dah kahwin, lagilah jarang jumpa. Sesekali dapat jumpa gini, sonok juga. Makteh pun happy dapat jumpa cucu. If nak tahu, makteh saya ni pencinta kucing. Rasanya kat lebih 20 ekor kot dia bela kucing kat rumahnya. Very lovely person!

Sempat Nekteh selfie dengan babyE. Hope berjumpa lagi di lain hari. Thanks Makteh sudi luangkan masa lunch with us! Hope makteh sentiasa sihat and happy always...:)



Misya : Erina ada ramai atok dan nenek saudara.



1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...