Friday, November 23, 2018

Throwback || Guest speaker 'Beauty with DX'

Salam. Belek-belek, terjumpa deraf entri ni. Punyalah lama since 2016 tak publish! Haha.. So kira throwback lah. Syukur Alhamdulillah sebelum Ramadhan tahun 2016, saya diberi peluang setelah sekian lama tak beraksi sebagai speaker untuk topik Beauty with DX Verve. Dah lama tak bawa topik, memang terasa nervous. Takut tersalah info atau blur masa on stage. Tapi seperti biasa positifkan diri dan lakukan the best! Hoyeahhh...

Catwalk giteww

Persediaan sebelum event bermula..


With my Bella, biz partner tersayang...

With Ejan, genY di bawah rangkaian saya..

Ready untuk naik stage.. Inilah aktiviti kami, suka snap gambo..

Ok dah on stage! Nervous tapi agak excited nak sampaikan topik. Plus memang kepakaran saya dalam bidang kecantikan tubuh badan wanita, tiada masalah untuk curahkan ilmu yang ada kepada audien dengan baik.















Diharapkan penyampaian saya menepati kehendak audien yang hadir. Entah bila lagi berpeluang bagi talk like this. Hehe.. Sejak ada baby ni memang saya slow down kan aktiviti sebegini. Nak fokus besarkan baby. Almaklum almost 5 years kahwin baru menerima cahaya mata. Takpe tak bagi talk pun saya tetap maintain beauty.. Gitewwww! haha...;p


Misya : Husband tak suka saya membebel.



2 comments:

  1. sy pulak sejenis penakut kalau cakap depan org ramai.. huhuu

    ReplyDelete
  2. Lamanya peram entry ni hihi. Nanti baby da besar aktif la semula. All the best ye.

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...