Wednesday, April 12, 2017

Photoshoot with Liarafei Talents

Salam. Throwback daripada entry asal tentang pertama kali saya join Modelling Class anjuran Liarafei Talents, kali ni saya share hasil photoshoot selepas kelas tersebut. Best tau kelas Liarafei ni, dah belajar boleh terus apply je ilmu yang diperolehi. At the same time dapatlah tambah portfolio sebagai model. Untuk tema photoshoot kali ni saya memilih untuk memakai ala-ala princess gitu.. Dan inilah kali pertama saya apply makeup sendiri untuk outdoor photoshoot. Masih boleh diperbaiki lagi. Apa-apa pun thanks to Liarafei and her photographer for this shot. Shoot dijalankan di Taman Saujana Hijau, Presint 11, Putrajaya. Jom layan...
















Untuk yang nak join kelas Liarafei seterusnya, bolehlah roger-roger saya!:)


Misya : Dari peserta, kini trainer.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Tune Hotel KLIA2 || My Review

Anyone who are always travel usually knows about this hotel especially for those who are travelling using flight. Coincidently I have a offi...