Wednesday, April 19, 2017

Misya kini seller Biskut Gery Viral @Putrajaya!

Salam. Hola! Siapa tahu tentang Biskut Gery yang tengah viral meletop-letop tu? Teringin juga nak beli? Berita baik! Now saya adalah salah sorang seller Biskut Gery ni! :) Ramai betul peminat Biskut Gery ni. Mula-mula saya try dulu beli beberapa pek. OMG memang sedap! Terus jatuh cinta dan jadi seller cum supplier untuk area Putrajaya. So rakan-rakan di Putrajaya atau sekitarnya yang teringin nak makan Biskut Gery boleh dapatkannya melalui saya ya! Ada 3 perisa iaitu Cheese, Chocolate dan Coconut. Semua flavour sedap-sedap je saya jual. Hehe.. Free COD sekitar Putrajaya. Boleh contact saya di 016-9561764 (Misya) untuk info lanjut. Selamat berkudap-kudapan dengan Biskut Gery!^_^






Misya : Beli borong saya bagi harga murah.

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Tune Hotel KLIA2 || My Review

Anyone who are always travel usually knows about this hotel especially for those who are travelling using flight. Coincidently I have a offi...