Friday, June 24, 2016

Perubahan Superman dulu hingga kini...

Salam. Tak sangka superhero sepanjang zaman iaitu Superman ni dah berpuluh tahun wujud. huhu.. Bukan wujud dalam realiti tapi dalam filem Hollywood. Apa yang menariknya tentang Superman ni, perubahan imej dan kostumnya dari tahun ke tahun. TAPI ada 2 benda masih sama, Superman tetap pakai seluar dalam kat luar! hehehe.. One more thing adalah style rambut dorang wajib ada sedikit jambul di hadapan. Cliche sangat... haha... Husband saya pula kata the best part yang masih sama adalah gaya percakapan dorang yang agak skema dari filem hitam putih sampailah yang paling latest. Apa-apa pun jom tengok imej Superman dari zaman hitam putih hingga kini.. Tapi yang terkini tu memang macho la kostum dia. Nampak kesadoan si hero.. hehe..



Misya : Minat Thor

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...