Sunday, June 19, 2016

Jom support saya || Pencarian Model Awfaa Medina!

Salam semua. Puasa tak? Hehe.. Dah terawih? Alhamdulillah kalau dah.. Jadi apa kata kalau anda sudi, support saya dalam contest Pencarian Model Awfaa Medina. ;) Tak susah pun nak support saya dengan hanya klik LIKE!=) How? Follow kaedah di bawah :

1. Log In Account Facebook anda
2. Then go to page Awfaa Medina
3. Next klik gambar saya di bawah dan tekan like. Done!


Buat yang dah undi fot saya, terima kasih sangat-sangat.:) Jasa anda Allah sahaja yang membalasnya. Hope ada rezeki saya terpilih jadi model untuk butik Awfaa Medina. 



Misya : Always ready.

1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...