Monday, November 9, 2015

Selamat Tinggal office lamaku...

Salam semua.. Maaflah saya sangat jarang update entry kebelakangan ni. Kalau update pun kadang entri mengarut. hihihi.. Sebabnya saya busy berpindah ke office baru! Kerja packing-packing barang memang ambil masa yang lama. Hasilnya berkotak-kotak jadinya untuk diangkut. Ramai ingat saya naik pangkat. Huhu kalau betul Alhamdulillah.. Tapi bukan.. Saya pindah bersama-sama seluruh department saya yang lain. Kami berpindah ke bangunan lain yang telah siap diubahsuai. Kat mana tu? Area Putrajaya juga. =)

Tak sangka barang saya selama 6 tahun kerja kat sini boleh menghasilkan lebih daripada 10 kotak! hehe..

Tinggal kenangan... Rasa sedih juga nak tinggalkan office ni sebab too many memories had been created here. Tempat pertama saya berkerja after grad tu.. Dari Pegawai sambilan, kontrak sampailah dapat permanent. Alhamdulillah dapat menyumbang sedikit bakti kepada rakyat marhein. 

Rak buku kesayangan.. Hobi suka membaca tapi sejak dah kerja ni ermmm hobi tu macam dah tak jadi hobi dah sebab masa lapang pun takde! hehehe.. 

Apa-apa pun saya harap kat office baru nanti suasananya lebih best. Actually office mana-mana pun tak kisah kalau bos/ketuanya best. Ngehehehe.. Goodbye my old office @Parcel E....



Misya : Taknak jadi bos takut lupa diri.

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...