Thursday, November 26, 2015

Hijab style with PariPari Empire...

Salam semua.. Sape suka pakai shawl yang ada beads? If nakkan kelainan boleh tejah facebook my friend Faridah Yaacob sebab kawan saya ni ada keluarkan tudung yang dihiasi milky beads macam saya pakai ni. Berjenamakan PariPariEmpire, as a friend, saya memang support biz kawan-kawan mahupun sedara-mara. Yang saya pakai ni Pari Daisy namanya. Saya memang request nak black colour dihiasi milky beads putih. Hand made tau dari jahitan kain hingga manik. Kain dia pun lembut dan berkualiti. Tq Kak Fa for this beautiful shawl. 

Saya kreatifkan penggunaan shawl ni untuk bagi beads tu kelihatan menarik kat kepala.Saya belajar gaya hijab ni dari Kakak Emma Maembong tau. ;)

Selfie menggedix! Ahakss..

Dengan trademark berkepuk-kepuk, memang terasa ala-ala seperti pari-pari yang sedang terbang berkepuk-kepuk. Hehehe

Ahha kadang saya letak atas kepala! Hehe..


Dari dekat gini rupa beads nya. Rasa geram nampak milky sangat. hehehe


If nak order, pm la laju-laju Kak Fa ni. Murah plak tu shawl dia. Dalam Rm40-50 je untuk hijab hand made yang sangat berkualiti sebegini. Saya bukan dealer ya. Hanya sekadar berkongsi. Lets style your PariPari Empire Hijab!

Misya : Tepuk amai-amai, belalang kupu-kupu.


4 comments:

  1. cantiknya. tapi kalau tudung macam ni kene jaga leklok la nanti tercabut kan jadi cacat da

    ReplyDelete
  2. cantiknye...btw kak shaz singgah sini..wink.. follow #2253

    http://byshaz.blogspot.my/

    ReplyDelete
  3. Cntik.. Tp sy x serasi sngt pkai shawl. Pnas sikit trus sakit kpla.

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...