Sunday, November 8, 2015

Lebih yakin bila lukis kening.

Salam.. Huarghhh esok dah Isnin! Huhu takpe redha je ok. Hehehe... Just nak share dengan uols wajah saya sebelum dan selepas melukis kening. Baru saya sedar bila kita lukis sikit kening, wajah lebih nampak fresh dan meyakinkan. Dan automatik saya pun rasa lain macam. Nak selfie pun lebih semangat. Wakakaka! Sebab apa, saya suka tengok rakan-rakan Muslimah saya yang lain walaupun tak mekap tebal tapi wajah dorang nampak 'naik' dan baru saya perasan dorang lukis kening rupanya. So saya pun try la...=) 


Ahha ni wajah saya before saya lukis kening. Sebab nak tunjuk kat uols maka saya adjust sikit tudung so nampak dahi yang terbentang luas. Wakaka. Orait, kening saya ni agak pelik sebab tak lebat dan bentuknya... tak macam ada kening pon! haha..  Sometimes bila lipstick hilang, automatik muka jadi pucat dan tak bermaya. Ngeee...

Finally inilah hasilnya... Dari nampak macam budak-budak, now kelihatan matang, yakin dan fresh! Hehehe.. Tanpa mencukur/mencabut sehelai pun bulu kening tau!. Now dah tahu la rahsia nya. Just tambah sedikit eyeliner dan listick/lipgloss, siap! If lipstick hilang pun, muka tetap nampak segar sebab kening dah cover. Macam mana saya lukis kening ni? InsyaAllah ada masa nanti saya wat tutorial. 


Misya : Bukan tangan seni.

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...