Thursday, March 5, 2015

Jom shopping di Fashion Zone by N.A.S

Salam.. Ahha.. Sejak dua menjak ni kegilaan bershopping online menjadi-jadi! Especially time before nak travel ke oversea. Almaklum kena cari baju yang sesuai dengan suhu kat negara tu. Kebetulan my lil'sis launch her new business berkonsepkan online boutique di facebook, as her sister haruslah saya support! Apa lagi, kasi shopping ler kow kow. Sebab yang bestnya harga dia bagi sangat murah. Bese agen dropship markup untung berganda-ganda tapi adik saya ni pemurah so dia just ambil untung sederhana saja. So, nak shopping baju cantik-cantik macam saya pakai ni singgahlah ke Fashion Zone by N.A.S Secara tak langsung saya jadi model tak rasmi untuk produk beliau.^^

I love blazer or jacket! One of blazer yang saya pakai during nak fly ke Istanbul, Turki. Sangat selesa. Just nice untuk cuaca sejuk sederhana camtu. Duk dalam flight almost 8 hours kena pakai baju yang tak tebal or tak nipis sangat. Bawa ke ofis pun nice.

Another jacket ala-ala peplum dress. Nice kan? Saya beli both colours tapi baru pakai 1. That purple saya pakai masa nak balik Malaysia. Wah gitu... All the time baju baru. Ngeh! Tapi memang best baju-baju kat NAS ni. Simple tapi tetap boleh bergaya! So cepat-cepat singgah dan shopping!


Misya : 1st impression itu penting.

1 comment:

  1. hehehe cantik cantik =) suka kaler khaki tu.. wow berjalan ke turkey.. hihi bilalah CT nak jejak sana pulak..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...