Monday, March 16, 2015

Jom shopping di Elken sebelum GST!!!

Salam. Ahha! GST dah nak tiba? Dah ready ke?? Ramai di luar sana peminat produk Elken sebab kualiti dan keberkesanannya. Saya sendiri pun terima banyak wasap & pm dari customer-customer baru yang segan merisik-risik tentang produk Elken. ;) Hehehe mahu tapi malu! Dah, jangan malu, jangan segan. Jom dapatkan produk Elken yang superb sebelum GST bermula! Tanggal 1 April 2015 maka 6% GST akan dikenakan untuk semua produk Elken. Ahha bukan Elken je yang akan kenakan GST, kebanyakan produk dan servis di luar sana pun tak sabar-sabar nak korek duit anda sempena GST ni. SO sebagai menghargai warga Elkenian dan mereka-mereka yang menangguh-nangguh nak beli produk Elken tu, Elken tawarkan promosi freegift dan penjimatan terhebat. 

Beauty... Slimming... Homespa...


Water treatment... Family Health...

Suplementary... Mini Pharmacy...

If anda terlepas tersangatlah rugi! Mana ada orang taknak beli produk Elken di luar sana. For sure nak punya. My own experience sharing dengan orang, tak pernah ada rejection. 100% mengakui kehebatan produk Elken. Takde auta-auta cakap bulan dan bintang semata-mata. Tapi 1 je alasan orang bagi, MAHAL! Beli TV LCD, tukar Iphone/Oppo, bayar bil Astro yang mahal tapi siaran tersekat-sekat tu takpe pula... So check diri sendiri semula. Nak sihat ke nak melaram? Bak kata Nabil, ANDA FIKIRLA SENDIRI (versi sopan). Ngehehe.. Jumpa anda di puncak kecantikan, kesihatan dan kejayaan di Elken!



2 comments:

  1. borong borong borong, jom borong sebelum gst...

    ReplyDelete
  2. aaaa this is the time nak shopping.. gst mula nanti seksa hehehe..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...