Monday, July 7, 2014

Pabila Eraz Fadli review blog Aimi Syahirah...

Salam semua. Wah segan sebenarnya nak tulis entry ni sebab baru-baru ni saya telah di review oleh jejaka blogger yang femes amos di Malaya ini! Siapa lagi kalau bukan Eraz Fadli!!=) Tq sangat-sangat atas review. Segan, happy, teruja semua ada! Wah over excited ya.. Hehe.. Almaklum saya ni masih baru dalam dunia blogging tapi Eraz yang lagi teror ni sudi review, alamak ai bukan senang blogger terkenal nak spend masa untuk review blogger-blogger baru macam saya ni. Ngeeee...^^


Nak tahu lebih details klik sahaja gambar di atas. 


Apa-apa pun tq so much atas komen positif dari Eraz. Maaf lah memang blog saya agak rojak sebab segala macam benda saya share dalam ni. Hehe.. Tapi apa-apa pun ramai juga yang menjadikan blog sebagai panduan dalam kecantikan, pelancongan dan kerjaya bisnes. Alhamdulillah. Banyak lagi benda kena belajar especially tang traffic tu walaupun saya ni dah hampir 5 tahun berblogger. ^^ Thanks again Eraz!=)



Misya : Dah lama tak review orang.

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...