Wednesday, July 17, 2013

Tips cergas dan sihat sepanjang Ramadhan dengan Elken Spirulina!!!

Salam semua! Selamat berpuasa... Huhu Rasa macam dah lama tak story something kat sini kan? Macam mana Ramadhan anda? Letih berpuasa? Lesu? Lemah? Tak bermaya? Alololo siannyer... Jangan risau! Sebenarnya anda boleh berpuasa tanpa rasa lemah, lesu dan letih seperti tak berpuasa! Ahha.. Macam mana tuh? Saya ada caranya!;)

Alhamdulillah setelah mencuba produk superb ni, saya terus jatuh cinta! Hari-hari saya amalkan kesannya memang best! Pernah saya try berpuasa sunat selama 2 hari tanpa menjamah nasi semasa sahur tapi dengan hanya mengambil 10 biji suplemen ini, serius langsung tak rasa lapar! Perut sangat tahan plus rasa bertenaga je sepanjang hari! First day Ramadhan saya tahun ni, saya hanya menjamah nasi pada jam 10.00 malam kerana berada di luar menguruskan seomething urgent. Sampai rakan saya berbangsa Cina tegur, "You tak buka puasa ke? Tahan meh perut you!! Takda lapar ka? Kalau saya mesti saya sudah lari cari makan ooo!!" Magic kan?? Apa bendanya tuh??!!! Jeng-jeng-jeng....;)



Haaa inilah dia!! Elken Spirulina!! Ramai rasanya dah tahu tentang kebaikan Spirulina ni. Tapi tahukah anda Elken Spirulina adalah yang terbaik di Malaysia? Yesss memang betul! Dan telah mendapat pelbagai pengiktirafan dari badan-badan dunia! Luar biasa kan? Sesiapa yang mengamalkannya pasti takkan tukar Spirulina jenama yang lain. Benar-benar asli dan Halal!!








Kenapa kena ambil Elken Spirulina? Anda rasa anda mampu ke nak makan sejumlah buah-buahan yang banyak setiap hari? Sudah pasti tidak! Dan kalau ada pun sudah pasti termuntah punya! Huhu..



Menakjubkan!! 30 biji Elken Spirulina bersamaan dengan... Mak aihhh sungguh hebat khasiatnya!!


Jom dapatkannya sekarang!! Boleh order dengan saya atau hubungi saya di 016-9561764. Emel pun boleh ke aimi@aimisyahirah.com. 

Harga mengikut bilangan tablet. 

Ada promosi sempena Ramadhan tau! Puasa bukan alasan untuk lemah dan malas melakukan tugasan harian dan beribadat! Jom sihat dan cergas dengan Elken Spirulina sepanjang Ramadhan ini!

MasyaAllah 19 sen je sebiji!! Murah banget...!! 



Pakej dengan RO water system pun ada!



Cik Misya : Sehari ambil 10 biji Elken Spirulina.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...