Monday, July 22, 2013

Selamat Pengantin Baru Abby Abadi!!

Salam semua.. Erm rasa macam dah lama saya tak update kan? Huhu. Okla, pagi-pagi Isnin kita ceria-ceriakan diri ok!=) Saya nak ucapkan tahniah dan Selamat Pengantin Baru buat Abby Abadi kerana mendirikan masjid dengan jejaka yang tidak kurang tampannya baru-baru ini. Mungkin ramai yang terkejut dengan berita ini tapi sesungguhnya saya happy mendengar berita ini. Melalui laman instagram nya, Abby menjelaskan segala-galanya...


Menurut Abby : Dipendekkan cerita, Sebenarnya sudah 12 hari dia sah menjadi suami saya. Maaf sebeb maklumkan lambat pd kalian. ALLAH kami dulukan. Insyallah, majlisnya dalam bulan Raya nanti. Lokasi belum pasti. Doakan???????? Ini jodoh… kerana kami saling tidak mengenali antara satu sama lain. Baru 2 minggu kenal, ALLAH tunjukkan jalan ke sini… Syukur!! - blog 3dalam1

Gambar penuh di SINI.

Honestly saya gembira dengar berita ini. =) Walaupun saya bukanlah peminat fanatik beliau tapi saya kagum dengan Abby ni sebenarnya. Saya tahu beliau banyak harungi pelbagai dugaan hidup dan keihklasan beliau untuk berubah menjadikan beliau insan yang luar biasa. Makin berseri-seri wajahnya! Kerja Tuhan, siapa yang tahu? Tahniah Abby!



Cik Misya : Berdebar-debar menanti hariku.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...