Thursday, June 6, 2013

Photoshoot Eksklusif AJK ESM 2012

Salam semua.. Agak lama saya tak update modelling portfolio saya kan? Lagipun memang saya sangat kureng dah involve dalam bidang modelling sebab lebih fokus dalam kerjaya dan my business. Bagi mengubati kerinduan anda semua (wah ayat gedixxxx!!) so saya paparkan hasil photoshoot tahun lepas bersama-sama AJK Empayar Siti Murni (Duta Kecil) bertempat di sekitar Putrajaya. Make-Up by Aishiteru Mazz.. Photog : Abg Zul De Sniper dan D'Chilliz (if tak silap. hehe) Jom kita roll apa hasil shoot tersebut!!






The best photo ever!!! Dimuatkan dalam banner VIP Friend ESM Club.. 














Before balik sempat posing-posing dengan Kak Nora Bella. Hehe.. Kebetulan husbandnya jurufoto so, sempat ler singgah beberapa tempat lain untuk shoot.


Thanks kepada semua yang terlibat. Walau pun sekarang saya kurang involve lagi bersama-sama ESM, but tetap support ESM. Satu-satunya akademi modelling yang melahirkan ramai-ramai wanita berkeyakinan tinggi dalam pelbagai bidang tetapi masih mengekalkan konsep Muslimah. Good luck to ESM!!!^__^



Cik Misya : Rindu nak photoshoot...



3 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...