Tuesday, June 11, 2013

Pakej Lengkap dan Harga DX Lingerie

Salam.. Syukur Alhamdulillah, DX Lingerie mendapat sambutan yang sangat hangat!!! Dalam tempoh beberapa tahun ini, DX telah terjual melebihi 2 juta set! Perghhh hebatnya baju dalam neh!! Sape-sape yang tak tahu fungsi dan kelebihan DX ni boleh lihat 1001 Kebaikan DX Lingerie. Nak fitting pun sampai tak menang tangan! Huhu.. Free sahaja untuk fitting. Nak rasa-rasa dulu pun boleh..:) So, DX ni hadir dalam pelbagai pakej. Bergantung kepada keperluan tubuh seseorang dan kemampuan dari segi financial seseorang. Tidak semestinya kena pakai semua keping. Boleh pilih mana yang anda rasa sesuai dan beri anda kesan yang maksima. Jom tengok antara pakej yang ditwarkan..

Pakej lengkap untuk mereka yang bertubuh sangat besar dan mempunyai lemak yang sangat pejal. Dengan bantuan Cellulite Control Gel, mempercepatkan pereputan lemak dan seterusnya DX membentuk lemak anda dengan sempurna. 

Bagi mereka yang sangat aktif dengan rutin harian. Twin Set memberi peluang untuk anda menukar bra dan girdle setiap hari. Ramai menyesal beli single set sebab tak boleh pakai hari-hari! So kalau nak beli, mesti3x beli Twin Set ya!

Set paling asas untuk kategori semua bentuk tubuh. 

Untuk mereka yang kurus dan tiada shape a.k.a macam papan lapis! Kena pakai set ini untuk memantapkan payudara dan memastikan anda tidak bongkok. 


Untuk mereka yang kurus atau mempunyai masalah perut buncit yang tidak ketara..


So, berapa harga setiap set ini? Harga tertakluk kepada kaedah pembayaran anda. Boleh dibayar secara tunai (full payment) atau kad kredit (full payment/ 0% interest instalment) atau ansuran melalui AEON Credit (Perlukan salinan IC, Penyata Gaji 1 bulan, Mini Bank Statement). Di bawah ini adalah senarai harga Pakej DX dan anda boleh pilih ikut kemampuan anda. Ada waranti : Boleh alter (jika sudah longgar selepas kurus/ ketat selepas bersalin), boleh repair/servis, boleh trade-in kepada design terkini seperti Charms.


Untuk pembelian boleh hubungi 016-9561764 atau emel ke aimi@aimisyahirah.com.

Boleh lihat testimoni di SINI.

Cik Misya : Pelaburan untuk seumur hidup yang sangat berbaloi.

1 comment:

  1. salam~

    Jemput join 1st GA saya yer. Mekasih!

    http://syurgakasih.blogspot.com/2013/06/saya-buat-giveaway.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...